Serwis

Firma SKYNET, oprócz obszernej oferty produktowej, oferuje swoim klientom wsparcie techniczne w postaci własnego punktu serwisu komputerów PC oraz notebooków z wyszkolonym personelem, wyposażonym w profesjonalny sprzęt do diagnozowania usterek i serwisowania płyt z montażem powierzchniowym (SMT).

 

Zachęcamy do zapoznania się z obszernym zakresem usług serwisu komputerowego firmy SKYNET.

  • Instalacja reinstalacja Windows 10, Windows 7, Windows 8.1, Vista, XP bez utraty danych
  • Instalacja sterowników, drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych
  • Konfiguracja programów pocztowych Outlook Thunderbird oraz innych
  • Konfiguracja przeglądarek internetowych
  • Odzyskiwanie danych z dysków, SSD, pamięci, pendrive i innych
  • Usuwanie wirusów, trojanów, zabezpieczanie komputerów
  • Blokowanie reklam
  • Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego,
  • Składanie sprzętu komputerowego z podzespołów klienta
  • Konfiguracja internetu (routerów, modemów, wifi)
  • Optymalizacja pracy komputera
  • Czyszczenie układu chłodzenia z kurzu, konserwacja, wymiana pasty termoprzewodzącej
  • Usuwania hasła Windows
  • Formatowanie komputera
  • Wymiana matrycy LCD, dysku, pamięci i innych podzespołów
  • Wymiana gniazda USB, zasilania
  • Rozwiązywanie problemów z sieciami
  • Możliwość pomocy zdalnej
  • Porady w doborze sprzętu, przygotowanie listy podzespołów potrzebnych do złożenia komputera wraz z ceną
  • naprawa notebooków

 

Bezpośredni telefon do serwisu komputerowego SKYNET : 71 342 72 23

 

Zestawy komputerowe posiadają dwa lata gwarancji. Podzespoły, peryferia, czas gwarancji zależny od producenta.
Zapewniamy pełny serwis gwarancyjny komputerów.
W przypadku reklamacji, prosimy o dostarczenie karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu lub kopii do wglądu.
Drobne usterki zostają usunięte na miejscu, poważniejsze wady są rozwiązywane w terminie dłuższym. Jednak dokładamy wszelkich starań aby czas oczekiwania był jak najkrótszy.

W przypadku braku możliwości stawienia się osobiście z uszkodzonym sprzętem, prosimy przesłać go na nasz adres,dołączając do paczki kopię dowodu zakupu, gwarancji oraz opis usterki wraz z adresem zwrotnym:

 

SKYNET SP. Z O.O. SP.K.
"serwis"
ul. Zgodna 4
50-432 Wrocław

 

Zwracamy uwagę iż  w przypadku wysyłki do serwisu,produkt na czas transportu powinien być należycie zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniom mechanicznym, wstrząsom i zabrudzeniu. 
Firma SKYNET SP. Z O.O SP.K. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia produktu powstałe w trakcie transportu do serwisu wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia.